HR Interim
Houd de kennis en capaciteit binnen jouw organisatie op niveau
Binnen jouw organisatie is tijdelijk behoefte aan een HR&O professional, bijvoorbeeld tijdens een verandertraject, reorganisatie of ter vervanging van een HR manager of HR business partner. Een HR&O professional die de kennis, ervaring en competenties heeft om zich snel een beeld te vormen van de organisatie en haar uitdagingen. Die taken en verantwoordelijkheden vervolgens proactief oppakt en samen met het leidinggevenden de afgesproken resultaten boekt op gebied van HR en organisatie.
Focus
HELDER|73 focust zich met HR interim op de functies (eindverantwoordelijk) HR manager en HR business partner en daarmee op leidinggevende – en/of advies rollen.
Doelgroep
HELDER|73 werkt voor zowel grote (internationale) organisaties als kleinere organisaties die een sterke groei doormaken. Haar ervaring kenmerkt zich door grote diversiteit in branches en in HR en organisatievraagstukken.
financiële dienstverlening | intermediairs | consultancy | retail | productie | fmcg | toerisme | onderwijs | non profit | semi-overheid
HR en organisatievraagstukken
HR professionalisering en optimalisatie
Strategische personeelsplanning
Duurzame inzetbaarheid
Talentontwikkeling
Performance management
Organisatieontwikkeling
Functie- en loongebouw
Individuele – en teamontwikkeling
Zeer veel kennis, overtuigend, strak in de planning en aansturing op een vriendelijke, collegiale manier. Een bijzondere aanvulling op ons team, als professional bekwaam, betrouwbaar en professioneel. Als collega meedenkend, sociaal en met gevoel voor humor.